جبروت الست المصرية فى كندا لن تتخيلى عملت أيه !1!

أنا  اتجوزت من هنا وسافرت مع  جوزى على  كندا... المهم يعنى عروسة جديدة وكده ومبعرفش اطبخ..
راح جوزى نازل الشغل زسابنى قعدتقعدت افكر قلت اسهل حاجة ممكن  تتعمل المسقعة .. وأنا بقلى البيتنجان البتنجان اتحرق ..
شوية وهوبا انذار الحريق فى الشقة  بدأ يضرب وبعدين إذ  فجأتاً أنذا الحريق بتاع العمارة كلها بدأ يضرب ، و انا قلت اكيد ده منى .



بالفيديو الوجبات المفضلة لجسمك معلومات مدهشة من سوبر شوشو


يادى النيلة اعمل ايه يا ربى اعمل أيه .. بقيت اخبى البيتنجان فى كل حتة ادارى أثار الجريمة كنت خايفة من الشرطة فاكرة الشرطة هناك زى هنا المهم بقيت احط البتنجان شوية فى الثلاجة شوية من شباك بالمنور شوية فى الزبالة تحت الكنبة بقيت من اللهوجة بعمل حجات غريبة وطلعت بعد كده البلكونة و كأن معملتش حاجة اتفرج على الناس وهى عمالة تجرى فى الشارع . لقيت جوزى بيتصل بيا على الموبيل بيقولى اخرجى بسرعة من العمارة فى حريقة 


غريب جدا .. أب بيعمل أيه فى عريس أتقدم لبنته ...!!



لما فهمته قالى لما تيجى تقلى بعد كده أبقى فتحى الشبابيك بتاعة الشقة علشان الحساسات بتاعة الحريق . انا أستغربت جوزى عرف منين يبقا الشرطة عرفت ان انا اللى كنت بقلى البتنجان .
أتاريهم لما بيحصل حريقة بيتصلوا على السكان علشان يتاكدوا من انهم اخلوا العمارة .
ما علينا بعد شهر كده بعمل طشة الملوخية وهوبا لقيتلك الأنذار ضرب . طلعت بقا اتفرج على الجيران وهما بيجروا على الثلج و اللى مش لابس واللى كانت فى الحمام .
عملتها كتيير بصراحة بعد كده وكل مرة كانوا يتصلوا بجوزى جوزى كان يكلمنى يقولى طبخالنا أيه النهردة يا حياتى ..
أقرأ أيضا طواجن سوبر شوشو الجديدة طاجن الأرز الأحمر بالسجق

لو عجبك الموضوع 
متنسوش لايك لصفحت سوبر شوشو على الفيس بوك ومتبعة على جوجل وسباسكريب على اليوتيوب 




ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق